LEAGUE OF DISTORTION (DE)

 

13H20-13H55

Tijdens de pandemie weigerden Anna Brunner (ex-Exit Eden) en Jim Müller (ex-Heavy Metal Kissin’ Dynamite) zich te laten verlammen door een virus dat hardnekkig leek te blijven bestaan. Het was in deze turbulente tijden dat de basis werd gelegd voor hun nieuwe project, League Of Distortion. Na een goed ontvangen debuutalbum op Napalm Records, keerde LOD in 2024 terug met Galvanize. Deze nieuwste release laat een metalcore-geluid horen met scherpe riffs en moderne samples, allemaal tot leven gebracht door de Duitse band. Het is de perfecte manier om je voor te bereiden op Lord Of The Lost, waarmee ze momenteel door Europa touren, zoals je ongetwijfeld zult beamen.

 

 

align=”center”>